OFICJALNA STRONA MAŁEJ ARMII JANOSIKA


  • Kod produktukipngn1
  • Dostępny

Kolędy i pastorałki na góralską nutę - Płyta CD

30,00
Brak oceny

"Kolędy i pastorałki na góralską nutę" to idealny prezent na święta!  :)

Zachęcamy wszystkich do kupna płyty CD, a tym samym do wsparcia działalności Stowarzyszenia MAŁA ARMIA JANOSIKA.

W przypadku pytań prosimy pisać pod adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Opinie

Nikt jeszcze nie recenzował tego produktu.

Polityka prywatności sklepu internetowego
 www.malaarmiajanosika.pl

  1. Informacje ogólne
  2. Niniejsza polityka dotyczy sklepu internetowego, funkcjonującego pod adresem url: malaarmiajanosika.pl
  3. Właścicielem sklepu internetowego oraz administratorem Państwa danych osobowych jest: Stowarzyszenie Mała Armia Janosika, z siedzibą w Rabie Wyżnej 370C, 34-721 Raba Wyżna. KRS: 0000696629, NIP: 7352873788, REGON: 368510730
  4. Adres kontaktowy poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  5. Sklep internetowy wykorzystuje Państwa dane osobowe w następujących celach:
    • Obsługa zapytań przez formularz
    • Realizacja zamówień
    • Prezentacja oferty
  6. Sklep internetowy realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    • Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    • Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
  7. Hosting
  8. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: Home.pl
  9. Przechowujemy Państwa dane osobowe na serwerach home.pl w drodze powierzenia przetwarzania danych osobowych, co daje Państwu gwarancję podwójnego zabezpieczenia danych osobowych, zarówno po stronie Stowarzyszenia Mała Armia Janosika jako administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego dane osobowe (przechowującego dane), którym jest home.pl S.A ul. Zbożowa 4, 70-653 Szczecin. NIP 852-21-03-252. KRS 0000431335. REGON 811158242.
  10. Państwa prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
  11. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom, gdyż jest to niezbędne do wykonania zawartej z Państwem umowy kupna sprzedaży oraz do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze, takich jak przechowywanie danych
    w przypadku wystawienia faktury.
  12. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia – Home.pl
    • kurierzy, listonosze – Poczta Polska Spółka Akcyjna
    • operatorzy płatności - Tpay
    • firma informatyczna, zarządzająca stroną internetową - Centrum Szkoleń Informatycznych Vedius, ul. Marszałka Piłsudskiego 4C/12 34-700 Rabka-Zdrój
  13. Państwa dane osobowe przetwarzane będą nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami, np. faktury będziemy przechowywać przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku, ze względu na zobowiązanie podatkowe. W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  14. Przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  15. Mogą Państwo wnieść także skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  16. Podanie danych osobowych przez Państwa jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu złożenia zamówienia.
  17. W stosunku do Państwa mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  18. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
  19. Informacje w formularzach
  20. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  21. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celach kontaktowych lub w celu zakupu towarów.
  22. Istotne techniki marketingowe
  23. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  24. Informacja o plikach cookies
  25. Serwis korzysta z plików cookies.
  26. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu
    i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  27. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  28. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  29. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  30. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  31. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA),
  32. Zarządzanie plikami cookies
  33. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  34. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Urządzenia mobilne:

  • REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
    www.malaarmiajanosika.pl

    • 1 Postanowienia ogólne
    1. Sklep internetowy malaarmiajanosika.pl prowadzony jest przez Stowarzyszenie Mała Armia Janosika, z siedzibą w Rabie Wyżnej 370C, 34-721 Raba Wyżna. KRS: 0000696629, NIP: 7352873788, REGON: 368510730.
    2. Numer telefonu do kontaktu: 533 014 232
    3. Adres poczty elektronicznej do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    4. Niniejszy regulamin, zwany dalej: „Regulaminem”, skierowany jest do konsumentów
      i przedsiębiorców korzystających ze sklepu internetowego, zwanych dalej „Klientami”. Regulamin określa sposób korzystania ze sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży za jego pośrednictwem.
    5. Do korzystania ze sklepu internetowego potrzebne jest urządzenie umożliwiające: przeglądanie stron internetowych, wprowadzanie tekstu, wskazywanie i wybieranie interaktywnych elementów stron internetowych.
    6. Przy każdym towarze widocznym na stronach sklepu internetowego podana jest cena brutto (zawierająca podatek VAT) wyrażona w złotych.
    7. Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena towaru brutto i koszt dostawy, o czym Klient jest informowany w trakcie składania zamówienia.
    8. Ceny widniejące w sklepie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j.: Dz.U. 2017, poz. 459, ze zm.), zwanej dalej: „Kodeksem cywilnym”, a są zaproszeniem Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży. Wiążą z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
    9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. 2017, poz. 683, ze zm.), zwanej dalej „Ustawą o prawach konsumenta, i inne właściwe przepisy prawa.

     

    • 2 Transakcja
    1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
    2. W celu złożenia zamówienia Klient powinien wybrać odpowiednie towary, wybrać sposób i adres dostawy, wybrać sposób płatności oraz wypełnić formularz prawidłowymi danymi.
    3. Klient otrzymuje informację o otrzymaniu zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    4. Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    5. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji umowa uważana jest za zawartą.
    6. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    • 3 Płatność
    1. Płatności można dokonywać w następujące sposoby:
      1. podczas odbioru osobistego
      2. za pobraniem
      3. poprzez system płatności Tpay
    2. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający sprzedaż, który jest przesyłany klientowi razem z zamówionym Towarem w formie trwałego wydruku papierowego.
    • 4 Dostawa
    1. Dostawa realizowana jest na terytorium Unii Europejskiej oraz poza terytorium Unii Europejskiej do USA.
    2. Dostawa realizowana jest przez firmę Poczta Polska Spółka Akcyjna, z siedzibą pod adresem: ul. Rodziny Hiszpańskich 8 00-940 Warszawa, Mazowieckie, NIP: 5250007313, REGON: 010684960, KRS: 0000334972 w sposób zgodny z Regulaminem świadczenia usług powszechnych dostępnym pod adresem: https://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/11/20-128_UZ.pdf.
    3. Sprzedawca informuje Klienta o wysłaniu towaru w dniu wysyłki za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    4. Sprzedawca umieszcza informację o czasie wysyłki liczonym w dniach roboczych, rozumianych jako dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    5. Klient ma obowiązek ocenić stan towaru i jego zgodność z zamówieniem w momencie dostawy i w obecności listonosza albo kuriera.
    6. W przypadku uszkodzenia towaru Klient powinien w obecności listonosza albo kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia.
    7. Klient może wnieść także reklamację w związku z ubytkiem zawartości przesyłki lub jej uszkodzeniem poprzez wypełnienie formularza on-line dostępnego na stronie https://ereklamacje.poczta-polska.pl/ lub poprzez wypełnienie druku formularza reklamacyjnego dostępnego w każdej placówce pocztowej oraz dostępnego do pobrania pod adresem: https://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/11/druk-92_2019.pdf
    8. Zwrot towaru odbywa się na koszt Sprzedawcy. Jeżeli zasadność reklamacji zostanie potwierdzona, Sprzedawca na swój koszt wyśle Klientowi będącemu konsumentem towar wolny od wad.
    9. Klient będący przedsiębiorcą może dochodzić swoich praw związanych
      z ewentualnymi uszkodzeniami towaru w transporcie od Poczty Polskiej.
    • 5 Reklamacja
    1. Informację o udzieleniu gwarancji na wybrany Towar można uzyskać pod numerem tel: +48 533 014 232
    2. Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta, w przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją skontaktuj się ze Sprzedawcą pod numerem telefonu wskazanym w §5 pkt 1.
    3. Klientowi przysługuje rękojmia sprzedawcy za rzecz sprzedaną, tj. odpowiedzialność względem kupującego za wady fizyczne (niezgodność rzeczy z umową) gdy:
      1. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
      2. nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór.
      3. nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia
      4. została kupującemu wydana w stanie niezupełnym

    oraz prawne:

    1. sprzedawana rzecz nie należy do sprzedającego, lecz jest własnością osoby trzeciej
    2. sprzedawana rzecz jest obciążona prawem na rzecz osoby trzeciej
    3. na sprzedawaną rzecz nałożono ograniczenie w zakresie korzystania z niej lub rozporządzania nią wynikające z decyzji lub orzeczenia właściwego organu (np. zabezpieczenie rzeczy jako dowód w sprawie);
    4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
    5. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień producenta, tego kto się za producenta podaje, importera i dystrybutora oraz ich przedstawicieli, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
    6. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały
      w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
    7. Uprawnienia kupującego z tytułu rękojmi są następujące:
      1. może żądać obniżenia ceny; obniżenie ceny powinno odzwierciedlać rzeczywiste obniżenie wartości sprzedanej rzeczy,
      2. może żądać usunięcia wady (usunięciem wady jest np. naprawa rzeczy),
      3. może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
      4. może odstąpić od umowy, ale tylko w przypadku, gdy wada jest istotna; wadą istotną jest wada, która nie pozwala na używanie rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem.
    8. Kupujący niezależnie od gwarancji oraz rękojmi może wymienić towar na inny kontaktując się ze sprzedawcą, w sytuacjach gdy:
      1. Zakupił w wyniku niedopatrzenia towar o innych wymiarach niż zamierzał.
      2. Zakupiony towar posiada inne cechy niepożądane, jednak istnieje możliwość ich wymiany u Sprzedającego na towar o cechach pożądanych.
    9. Kupujący aby zachować prawo do wymiany towaru, musi spełnić następujące warunki:
      1. Zakupiony towar w chwili stwierdzenia niezgodności nie może zostać użyty.
      2. Zakupiony towar musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu,
        w którym został dostarczony do Kupującego przez Sprzedawcę.
      3. Zakupiony towar zostaje odesłany przez Kupującego do Sprzedawcy na koszt Kupującego lub dostarczony osobiście do siedziby Sprzedawcy.
    10. W zgłoszeniu reklamacyjnym, stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu, należy podać:
      1. Dokładne oznaczenie Towaru podlegającego reklamacji, w szczególności jego nazwy handlowej, typu i ilości sztuk.
      2. Wskazanie numeru i daty dokumentu sprzedaży Towaru podlegającego reklamacji (faktury VAT lub paragonu).
      3. Wskazanie wady Towaru, która jest podstawą reklamacji.
      4. Wskazanie terminu ujawnienia się wady.
      5. Precyzyjne wskazanie okoliczności w jakich ujawniła się wada.
    11. Poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać drogą pocztową na dane adresowe: Raba Wyżna 370c, 34-721 Raba Wyżna
    12. Reklamacji nie podlega Towar:
      1. który uległ naturalnemu zużyciu,
      2. w którym wystąpiły uszkodzenia mechaniczne podczas jego eksploatacji,
      3. dostarczony do Sprzedawcy w stanie zanieczyszczonym lub posiadający wady wynikające z niewłaściwego przechowywania.
    13. Po sprawdzeniu zgodności informacji ze zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzających zakup zareklamowanego Towaru z dokumentem sprzedaży, Sprzedawca informuje Klienta o sposobie i terminie zwrotu Towaru.
    14. Reklamowany Towar należy dostarczyć osobiście lub przesłać pod adres:
      Raba Wyżna 370c, 34-721 Raba Wyżna
    15. Klient pokrywa koszty wysyłki reklamowanego Towaru. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
    16. Reklamowany Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie.
    17. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zareklamowanego Towaru..
    18. Termin ten może ulec wydłużeniu do 30 dni od daty dostarczenia zareklamowanego Towaru do siedziby w przypadku utrudnionego kontaktu z Klientem w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
    19. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej, obniżającej wartość towaru, reklamacja zostaje uznana w wyniku czego wadliwy Towar zostaje wymieniony na pełnowartościowy na koszt Sprzedawcy.
    20. W przypadku braku możliwości wymiany zareklamowanego Towaru, np. z powodu braku jego dostępności na magazynie, zostaje wystawiona faktura korygująca.
    21. Wymieniony Towar zostaje wysłany do Klienta na koszt Sprzedawcy
    22. W przypadku decyzji o nieuznaniu reklamacji, Towar zostaje odesłany zwrotnie na koszt składającego reklamację.
    23. Zdjęcia Towaru zamieszczone na stronie sklepu mogą nieznacznie odbiegać wyglądem i kolorem od rzeczywistości. Różnice najczęściej wynikają z różnych ustawień monitora. Odcień koloru i różnica nasycenia nie stanowią podstawy do reklamacji.
    24. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu. Składając zamówienie Klient potwierdza znajomość Regulaminu, akceptuje jego treść i związany jest jego postanowieniami.
    25. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży poszczególnych Towarów w dowolnym czasie bez podania przyczyny.
    26. Sprzedawca, nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane użytkowaniem Towarów.
    27. Wszelkie uwagi i skargi prosimy kierować pod adres e-mail: 

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    • 6 Odstąpienie od umowy
    1. Informacja dla Klientów będących konsumentami dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy (załącznik nr 1 do regulaminu) jest dostępna na stronie sklepu internetowego pod adresem: malaarmiajanosika.pl/regulamin oraz przekazywana Klientowi wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    2. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania towaru bez podania przyczyny.
    3. Zgodnie z art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku:
      1. nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
    4. W celu odstąpienia od umowy należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej na adres do doręczeń Sprzedawcy albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    5. W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie w tej samej formie.
    6. Klient będący konsumentem ma  obowiązek  zwrócić  rzecz  Sprzedawcy  jednak  nie  później  niż 14 dni  od  dnia,  w  którym  odstąpił  od  Do  zachowania  terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
    7. Klient będący konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
    8. Jeżeli Klient będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi będącemu konsumentem poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    9. Sprzedawca niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci wszystkie płatności dokonane przez Klienta będącego konsumentem, z zastrzeżeniem ust. 6 i ust. 7, na jego rachunek bankowy, którego użył dokonując płatności za towar, a jeżeli korzystał z płatności gotówką albo za pobraniem, Sprzedawca skontaktuje się z nim za pośrednictwem poczty elektronicznej w celu wskazania przez niego preferowanego sposobu otrzymania zwrotu pieniędzy. Istnieje możliwość uzgodnienia z Klientem będącym konsumentem innego sposobu zwrotu pieniędzy, który nie będzie się dla niego wiązać
      z dodatkowym kosztem.
    10. Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwrotu towaru od Klienta będącego konsumentem albo dostarczenia przez niego dowodu odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    11. Klient będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, chyba że Sprzedawca nie poinformował Klienta będącego konsumentem o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta.
    12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem
      w odniesieniu do umów:
      1. W której  przedmiotem  świadczenia  jest  rzecz  nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;


     

    • 7 Ochrona danych osobowych (Klauzula informacyjna – art. 13 RODO)

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

    Stowarzyszenie Mała Armia Janosika, z siedzibą w Rabie Wyżnej 370C, 34-721 Raba Wyżna. KRS: 0000696629, NIP: 7352873788, REGON: 368510730.

    1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
    2. Pani/Pana dane osobowe przekazywane będą podmiotom współpracującym ze Sprzedawcą w celu obsługi i realizacji zamówienia, w szczególności firmom kurierskim lub serwisom umożliwiającym płatność elektroniczną oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
    3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w wersji papierowej (Dokumenty VAT: faktura, pro-forma) przez okres 6 lat / oraz do momentu ustania celów przetwarzania w przypadku wersji elektronicznej, to znaczy, że będą przechowywane przez system wyłącznie w momencie obsługi realizacji zamówienia na stronie internetowej i nie będą dłużej przechowywane.
    4. Pani/Pana dane nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jednak mogą być wykorzystywane przez pliki cookies (tzw. Ciasteczka):
    5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkuje odmową zawarcia umowy i nie możliwością realizacji zamówienia.
    • 8 Postanowienia końcowe
    1. Żadne z postanowień regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta i nie powinno być w ten sposób interpretowane. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z prawem Sprzedawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego postanowienia regulaminu.
    2. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt. 2 lit b Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.: Dz.U. 2017, poz. 1219, ze zm.) obowiązuje zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
    3. Sprzedawca może zmienić treść regulaminu sklepu internetowego w związku z:
      1. dostosowaniem go do bieżących przepisów prawa;
      2. zmianami danych adresowych lub firmy Sprzedawcy;
      3. zmianą modelu działalności biznesowej Sprzedawcy;
      4. wprowadzeniem nowych usług i udogodnień w sklepie internetowym;
      5. poprawkami technicznymi i redakcyjnymi.
    4. Zmiana treści regulaminu sklepu internetowego nie ma wpływu na złożone zamówienia i zawarte umowy zgodnie z poprzednią wersją regulaminu, chyba że Klient wyrazi zgodę na zastosowanie wobec niego korzystniejszych nowych postanowień.
    5. W terminie 14 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu Klienci będą informowani o planowanych zmianach w sposób widoczny, czytelny i jednoznaczny na stronach internetowych sklepu, w tym na stronie głównej.
    6. W przypadku sporu Sprzedawca będzie dążył do polubownego rozwiązania.
    7. Właściwym prawem dla rozstrzygania sporów powstałych na gruncie regulaminu jest prawo polskie.

Wypełnij

Formularz kontaktowy